पुनर्जागरणले निम्त्याएको छट्पटी !



डा. गोविन्दशरण उपाध्याय ।
हिन्दू पुनर्जागरणबाट अत्तालिएका बुच्याखाहरू अमेरिकी र युरोपियनको झोला बोकेर बर्बराउन थालेका छन् । यसको सीधा अर्थ हो–हिन्दूहरूको पुनर्जागरण सफल हुँदै छ । एकलवादी यहुदी, इसाई र मुस्लिमको आँखाले हिन्दु–संस्कृतिलाई बुझ्नेहरू यसै गरी बर्बराउन र आतंकित हुनुपर्छ । यो घृणावादको चीरपरिचित हतियारमा खिया लागेको प्रमाण हो ।

मुस्लिमहरूले विश्वभरी मच्चाएको आतंक होस् वा इसाईहरूले मानवता विरुद्ध गरेका असंख्य अपराधहरू वा साम्यवाद र पूँजीवादका नाममा बगाएको रगतको खोला नै किन नहोस्, अमृत ठानेर आचमन गर्ने तर हिन्दु–संस्कृतिप्रति नाइटोको बल निकालेर असहमत हुनेहरू आतंकित भएको देख्दा, सुन्दा र पढ्दा सनातन धर्मको मौलिकता र बसुधैव कुटुम्बकंंलाई जीवन दर्शन बनाउनेहरू आनन्दित हुनुपर्छ ।

विगतका २६ सय वर्षहरू हिन्दुहरूले सधैं मुस्लिम इसाईहरू र त्यसपछि घृणावादको व्यापार गर्ने पश्चिमा ‘झोले’हरूको राजनैतिक, धार्मिक तथा वैचारिक परतंत्रता भोग्दै आएको सही हो । आज यदि हिन्दुहरूले स्वतन्त्र हिन्दुराष्ट्र, हिन्दु–स्वाभिमान र हिन्दु गौरव खोज्दै छन् भने गौरवको कुरा हो । बुच्याखाहरू आतंकित हुनैपर्छ ।

हो बुच्याखाहरूको स्वभाव यस्तै हुन्छ । एकातिर अमेरिकी साम्राज्यवादी सल्लाहको स्वागत गर्छन् अर्कोतिर उपनीषदीय उदाहरणको बल्झीमा हिन्दुहरूलाई ‘तिमीहरूका पूर्वजहरूले तर्कमा विश्वास गर्थे त्यसैले तिम्रो हिन्दू परिचय अतार्किक भएकोले त्याग्न तयार हुनुपर्छ’ जस्ता उपदेश दिनबाट पछि हट्दैनन् र हिन्दुहरूलाई भड्काउने नीति अन्तर्गत मुसाईहरूको झिनो आलोचना पनि गर्छन् । यो आलोचना पनि “साहुजी“हरूलाई खुशी पार्ने तवरले गरिएको हुन्छ । अन्ततः सारचाहिं हिन्दु–संस्कृतिको जरो काट्नु नै हुन्छ ।

अचम्मको कुरा कुनै पनि मुस्लिम वा इसाईले हिन्दूहरूप्रति गुनासो गरोस् वा नगरोस् तर “झोले“हरू घृणावादका बीऊ लिएर स्वेकीय सल्लाहकार बनेर सल्लाह दिन्छन् । इसाई र हिन्दू, मुस्लिम र हिन्दू, बौद्ध तथा हिन्दू एउटा मन्चमा बसेर उभिएर बौद्धिक बहस गरिरहेको अवस्थामा ‘बुद्धिले होइन हतियारबाट ‘सिन्थेसिस’मा पुग्न उक्साउन्छन् । सल्लाह नै दिनु छ भने यस्तो सल्लाह पाकिस्तान, अफगानिस्तान, युगान्डा, सिरियामा गएर दिनु । मुस्लिम राष्ट्रहरूले हिन्दुहरूलाई माया गरेर काम दिएका होइन, समाजवादीहरूको ‘सस्तोमा मान्छे बेच्ने’ नीतिका कारण भएको हो । होइन भने, गुगलका सीओ होस् वा युकेका प्रधानमन्त्री वा सिंगापुरका राष्ट्रपति हिन्दु हुने थिएनन् ।

हो, सल्लाह नै दिनु छ भने साउदी र अरवियन राष्ट्रहरूलाई मुस्लिम शरणार्थी स्वीकार गर्न दिनु उचित हुन्छ । सल्लाह नै दिनु छ भने यहुदी, इसाई र मुस्लिमहरूलाई बहुलता स्वीकार गर्न भन्नुपर्छ । सल्लाह नै दिनु छ भने अमेरिकीहरूले नेपालको मामिलामा हस्तक्षेप नगर्नु भनेर दिन सक्नुपर्छ । हिन्दुहरूलाई आफ्नो अस्म्मिता र परिचय त्यागेर ‘धर्मनिरपेक्षवादी’ बन भनेर सल्लाह दिंदा एकलवादी धार्मिक कट्टरताका मामिलामा वदनाम मुसाईहरू ‘धर्मनिरपेक्षवादी’ कसरी हुन्छन् ? जवाफ त दिनु पर्ने हुन्छ ।

नेपालका प्रगतिशीलहरू अचम्मका प्राणी हुन् । एकातिर धर्म नै मान्दैनौं भन्दै भाषण ठोक्छन् अर्कोतिर तिनै धार्मिक कथाहरू, त्यसका पात्रहरू, तीर्थस्थलहरू, लेखौटहरू र ऋषिमुनिहरूको ‘प्रगतिशील–इतिहास’ लेख्छन् । नेपालमा यस्तो अभ्यास संस्कृतका विद्वान “मोदनाथ पौडेल (प्रश्रित)ले देवासुर संग्राम लेखेर आरम्भ गरेका थिए । स्वर्ग, नर्क, पापपुण्य, देवीदेवता र धर्म सबै “झूटा“ हुन् भने त्रिविष्टप तिब्बत किन भन्नु पर्यो र असुरलाई दश्युको रूपमा प्रस्तुत किन गर्नु पर्यो ? त्यसपछिका संस्कृत पृष्ठभूमि भएका गोपीरमण उपाध्याय, नारायण आचार्य, विष्णु प्रभात, स्वर्गीय शङ्कर शर्मा, दीनानाथ शर्माआदिले मार्क्सवादले चिन्दैनचिनेका वैदिक साहित्यको प्रगतिशील पुनर्जागरण गर्दैछन् ।

अझैं कुरा गर्ने हो भने आजकल यिनले आफुलाई बौद्ध समेत भन्न थालेका छन् – मानौं बुद्ध धर्मका संस्थापक बुद्ध मार्क्सवादका प्रथम आचार्य हुन् र मार्क्स त्यसका आधुनिक प्रवर्तक !! नेपालका धेरैजसो प्रगतिशीलहरूले बुद्ध मात्र होइन वेदमन्त्र साक्षत्कार गरेका ऋषिहरूलाई समेत ‘विज्ञानवादी भौतिक’ घोषणा गरेका छन् । कुनै पनि बौद्धले बुद्धलाई भौतिकवादी भनोस् नभनोस् तर हिन्दुहरूप्रति विद्वेषको भावना राख्दै आफूलाई अम्बेदकरले बौद्ध भनेझैं नेपाली कम्युनिस्टहरू भटाभट बौद्ध मार्गका पथिक भएको घोषणा गरिरहेका छन् ।

–आधुनिक संचारको विकासले हिन्दु–संस्कृतिलाई पुनर्जीवन दिएको छ । लगभग २५ सय वर्षदेखि निरन्तर आफ्नै र विदेशीआक्रमणकारीहरूको निर्दयी बौद्धिक तथा भौतिक आक्रमणमा परिरहेको हिन्दू–जीवन दर्शनको पुनर्जागरण हुँदैछ । यस्तो पुनर्जागरणका पहिलो योद्धा महान् दार्शनिक मण्डन मिश्र तथा राजा भर्त्रीहरी हुन् । त्यसपछि महान् आचार्य शङ्करले सनातन धर्मलाई बौद्धहरूको अत्याचारबाट उम्काउन सफल भएका थिए । भाग्यवादी सनातनीहरूले स्वतन्त्रताको उपयोगलाई सन् ७११ मुस्लिम आक्रमणकारी मोहम्मद वीन कासिमलाई सीमित बनाउन थाल्यो । जम्मुकास्मिर र गुजरातको सोमनाथ मन्दिरहरू विभत्स तवरले भत्काइयो ्र लाखौं सनातनीहरूको हत्या गरियो, इज्जत लुटियो । नेपालले भने पहिलो इस्लामिक आतंकवादको फोहोरी स्वाद सन् १३४७ मा बङ्गाल सुल्तान समसुदीन इलियासबाट चाखेको थियो । उसले पशुपतिनाथको लिंग भंजन गरेको थियो । त्यही मेसोमा उसले अनेकों बौद्ध चैत्यहरू र पुस्तकालयमा आगो लगाएको थियो ।

भारतीय घृणावादी राजनीतिज्ञ भीमराव आंबेडकरका शिक्षाहरूमाँ विश्वास गर्ने अर्धमुसाईहरूले आचार्य शंकरलाई पुस्तकालयहरू जलाएको र बौद्धस्थलहरू कब्जायेर मन्दिर निर्माण गरेको आरोप लगाउँछन् । सन् १८१७ मा बृटिशमूलका भारतीय इतिहासकार जेम्स मिलले इसाईहरूको भलो गर्ने योजनाका साथ लेखेको इतिहासले ‘हिन्दू–सनातनी’हरूको खुवै आलोचना गरेको देखिन्छ । स्वाभाविक रूपमा उसले लेखेको इतिहासमा मुसाईहरू एकेश्वरवादी भएकोले सर्वश्रेष्ठ र मूर्तिपूजक तथा बहुलवादी भएकोले सनातनी कमसल हुने नै भए । राजा पृथ्वीनारायण शाहले एकलवादी इतिहासलाई अस्वीकार गरेर बहुलवादी ‘हिन्दूस्थान’को प्रतिमान स्थापित गर्दा मुसाईहरू, सुड़ो–बुद्धिस्ट तथा अर्धमुसाई (धर्मनिरपेक्षतावादी)हरूको मानसिकता खल्वालिनु स्वभाविक हो ।

अहिलेको समय हिन्दू–सनातनीहरूको पुनर्जागरणको हो । गौरवका साथ भन्नुपर्छ कि नेपालमा यस्तो पुनर्जागरणको नेतृत्व राजा पृथ्वीनारायण शाहले आरम्भ गरेका हुन् भने भारतमा स्वामी विवेकानंदले गरेका हुन् । रगतका आधारमा हिन्दूहरूको इतिहास स्थापित गर्ने प्रतिमान अस्वीकार्य हुँदाहुँदै पनि बीडी सावरकर र डा. हेडेग्वरले हिन्दू–सनातनीको गौरवशाली इतिहासलाई आधुनिक परिपेक्षमा सांगठनिक तथा राजनैतिक रुपले वैश्विकतहमा स्थापित गरेका छन् । आज यदि चरम अराजक इतिहास भएका मुसाई तथा समाजवादीहरूले हिन्दूको पुनर्जागरणलाई ‘मुस्लिम वा इसाई आतंकवाद’को श्रेणीमा राखेर पढ्ने प्रयत्नगरिरहेका छन् भने यो तिनको आफ्नै इतिहासको मनोविज्ञानको साक्षात्कार गर्दैछन् ।

हिन्दुहरूलाई मुसाईको श्रेणीमा राखेर बुझ्ने र बुझाउने प्रयत्न गर्नेहरू हार्न लागेको इतिहासका झोलेहरू हुन् । हिन्दीमा एउटा भनाई छ ‘सौ चूहे खाकर बिल्ली हजको चली’ आफ्नो घृणित इतिहास भएकाले “धर्मनिरपेक्षता“को खोल ओढेर हिन्दुहरूलाई ‘मुसाई’जस्तो नबन्न उपदेश दिंदै छन् । अनेकौं षड्यन्त्र गरेर हिन्दुहरूको मनोबल गिराउने प्रयत्न गरिरहेका छन् । आफ्नी विवाहिता पत्नीलाई छोडेर अर्काकी श्रीमतीसँग जाने ‘नाठो’ले सम्मानको आशा नगरे हुन्छ । अहिले अर्काकी स्वास्नीसंग जोइला गएका “नाठा“हरूको रुवाबासी चलेको छ । अचम्मको कुरा त के छ भने जोइका जोईहरूले नै ‘नाठा’हरूसंग आफ्ना श्रीमती पठाएका हुन् र हरेक मिलनको हिसाव माग्दा यिनको विचल्ली हुँदैछ ।

हरेक सनातनी एउटा स्वतन्त्र योद्धा हुनुपर्छ जसले आफ्नो मौलिक तथा सधैं प्रगतिशील धरातलको पहिचान स्थापित गर्ने बौद्धिक युद्ध गर्दै छ । हरेक नेपाली ऋषिहरूको अमृत सन्तान हो । स्वतन्त्रता र प्रगतिशीलताको मामिलामा यो अजेय र अद्वितीय छ । खासगरी, नेपाली वैदिकहरूले विश्व हिन्दू पुनर्जागरणको गौरवशाली आरम्भको नेतृत्व गर्नुपर्छ । विश्वका हिन्दुहरूले हिन्दूराष्ट्रहरू प्राप्त गर्नुपर्छ किनभने यो अधिकार र कर्तव्य दूवै हो ।

यो खबर पढेर तपाईलाई कस्तो महसुस भयो ?

प्रतिक्रिया दिनुहोस
मनमोहन सिंह आर्थिक सुधारक र विश्वका एक मूर्धन्य अर्थशास्त्री तथा विनयशील मानव

डा. बाबुराम भट्टराई । भारतका पूर्वप्रधानमन्त्री डा. मनमोहन सिंहको दुःखद निधनमा नेपालले एक

पार्टीविरुद्ध अभियान चलाउनेले म पार्टीको सदस्य हुँ भन्न मिल्दैन, रावलजीले त्यस्तै गर्नुभयोः महासचिव पोखरेल

भरतपुर । नेकपा एमालेका महासचिव शंकर पोखरेलले पार्टीका पूर्वअध्यक्ष डा. भीम रावललाई पार्टी

कोशी प्रदेशमा सवारी दुर्घटनाः पाँच महिनामा १९१ को मृत्यु, ३२७ जना गम्भीर घाइते

झापा। कोशी प्रदेशमा पाँच महिनामा दुई हजार ९२ मोटरसाइकल दुर्घटनाका घटना भएका छन्

भारतका पूर्वप्रधानमन्त्री मनमोहन सिंहको निधन

काठमाडौं । भारतका पूर्वप्रधानमन्त्री मनमोहन सिंहको ९२ वर्षको उमेरमा निधन भएको छ ।